reede, 18. november 2011

Sex & Drugs & Rock & Roll (2010)

  Mehest, keda üsna noorelt lastehalvatus tabas ja kes täiskasvanuna üritas seitsmekümnendate teises pooles briti punklavasid vallutada. Bändi Ian Dury and the Blockheads laulja ja liider ning mees, kelle käest väidetavalt on inglise keelde tulnud lause 'sex and drugs and rock and roll'. Ma tean termini "rok’n’roll“ päritolu kohta küll teist legendi, aga las siis olla pika lause kokkupanek ka ajalooline saavutus)
 Pean tunnistama, et mul võttis vaeva ennast sellest läbi vedada. Mulle väga ei passi igasugu vahele pikitud animatsioonid, kiired kaadrid reklaamidest, plakatitest, ajaloost, millest iganes, kui seda kümneid minuteid järjest tuleb... ega ka muud vahendid  sellise teatraalse meeleolu vägisi tekitamiseks. Ja tegelikult ma ei vaata eriti muusikute eluloofilme, mõne üksiku erandiga suuremate lemmikute puhul. Rohkem meeldib neist lugeda. Ja ka siin oli mitu korda tunne, et jätan pooleli.

     Näidati meest, kes lisaks füüsilisele puudele oli ka üsna labiilse närvikava ja suure egoga, ei pidanud viisi, ei pidanud lähedastest inimestest kinni, kuigi vahel ikka üritas ka. Kahju oli mehest ja mitmest teisest veel. Nukker draama, ei olnud see elukäik nii põnev, nagu ühe rockivenna puhul oleks oodanud. Ma polnud tegelikult Ian Dury nime varem kuulnud ja ajaloolise korrektsuse poolest ei oska absoluutselt hinnata. Filmi otsisin Tom Hughesi ja Olivia Williams pärast välja.
 Punktid puhtalt Andy Serkisele peaosa eest.
 6/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar