neljapäev, 10. november 2011

Nalja teete või?

... ehk miks küll seriaalide peale leitakse piisavalt vaimukaid kirjutajaid, aga üks normaalne täispikk komöödia laseb ennast oodata nagu vanaonu pärandus (olukorras, kus pole mingit vanaonu kuskil koolemas)

     Ma usun küll, et Atkinson suudab endiselt naljakas olla ja ehk isegi varasemast paremini, kogemused ja värki, ainult õige stsenaarium peab olema. Ma pole kunagi Bondi-filmide fänn olnud. Algusest lõpuni olen ehk kahte neist vaadanud ja ei tee neil pealkirja mõttes vahet, kui poole pealt nägema sattuks, seepärast ei oska ma sellest küljest hinnata, kas originaale parodeeriti hästi või mõnitati või on veel mõni võimalus. Aga naljad olid ikka tõsiselt lapsikud. Istus mööda, potsatas pepuli, jooksis kott peas vastu seina, koperdas pükse jalga tõmmates pikali, ajas inimesed segamini...
Mul on tunne, et kirjutajad tahtsid pulli teha ja pakkusid uksest sissemarssivale produtsendile mingeid hälbeseisundis või lollitamise tujus kokkukribatud mõtteid ja need läksid tõsimeeli õnge ning lasid asja käiku. Kui nii, siis on see aasta parim nali.
 Dominic Westi kaasategemine oli tõesti mitte enam üllatav vaid mõistusevastane. Isegi Gillian Andersoni nime see jant oma tiitreis ei vääri.
Naerutajana lootusetu.
2/10

 Halvasti öelda ei taha ja konkreetselt pole nagu põhjustki, aga kiita küll ei suuda. Oma viga, kui uskusin, et ehk seekord siiski... Aga onu Tommyle on see vist jäädavalt sisse harjunud. Paar korda pani muigama, aga komöödiast pole siin õhkagi. Romantikamaiguline romanss, mille sisuks on...ee...
ei, ma ei saa teile ära rääkida :P
Ma arvasin tõesti, et kui Tom Hanks on ise kirjutaja ja lavastaja, siis ta tahab vahelduseks midagi muud ja ei saa ju ometi olla, et tuleb jälle täpselt see...
Saab küll, seltsimed. Saab.

3/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar