pühapäev, 13. november 2011

Kiirpost III

    Kunagi lapseeas on üks poiss sunnitud enesekaitseks päästikule vajutama. Juhtub üht-teist muudki. Nüüd aastaid hiljem töötab ta politseis ja kummalisel kombel kipub vana lugu avalikuks tulema.
  Film tilgub vaheldumisi olevikus ja lapsepõlves. Osad põiked on mõistmiseks vajalikud, osad on tüütud sisutäited. Kuidagi selline Derricku stiilis, kui keegi peaks mäletama. Et asi ka huvitavaks võiks minna, aimdub alles poole filmi pealt.

 Oli nagu ja ei olnud ka. Pigem ei olnud. Lõppu leitud paari twistiga püüti vaatajat esimese poole eest lepitada, aga minu mällu see pidama ei jää. Hoolimata sellest, et Al Pacino mu lemmik on.
Väga keskpärane lugu.
5/10

Ülitüüpiline B-kategooria kangelas-saastakas lääge dialoogiga.

  3/10

Cowboys & Aliens (2011)

    Ega ma tulnukatest palju rohkem ei tea kui lehmapoistest. Ja paigutada üks tulnukate külaskäik metsiku Lääne aega on minu meelest sama loogiline kui oletada seda mistahes muul ajal enne või pärast; selle poolest oleks kõik korras. Et tulnukad on alati ühed vaenulikud ja limased sitikad, selle amide stereotüübiga olen ka juba aastate jooksul harjunud. Aga idee, et tulnukad võiks lehmi näpata, on nii vana ja nii loll, et ma tõesti ei uskunud, et sellega kunagi veel välja tullakse.
Hinnet ei tule. Kui keegi raiskab teie elust kaks tundi, mis hinde te talle siis paneksite?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar