neljapäev, 13. jaanuar 2011

"Zombieland" (2009)

http://www.imdb.com/title/tt1156398/

   Soprano soovitusel, Jesse Eisenbergi nimel sai vaadatud. Pole mulle zombie teema kunagi passinud ja see film mind ka teiseks ei teinud, aga teatud pikkusega pauside tagant kannatab vaadata küll. 
Ma ei tea selliste filmide sihtgruppi ega isegi otstarvet, seepärast ma ei oska arvustada. Ainult muljetada.
   Nutikaid nalju oli, lahjemaid ka sekka. Selliseid pisut ootamatuid pöördeid, aga ei midagi jalustrabavat. Lihtne, pretensioonitu komöödia. Rollisooritusi seal ka ... mina ei näinud. Woody Harrelson on alati hea, pane mis rolli tahes. Ja sekka räägiti paar-kolm korda ka elutõdesid.

   Jesse Eisenberg ikka oma kurb-mõtliku näoga, kuigi komöödia. Ma usun, kuigi see sõltub ka saatusest ja juhusest, et tulemas on üpris tõsine karakternäitleja. Mina hoian talle pöialt.

2 kommentaari:

  1. Olen edaspidi ettevaatlikum oma soovitustega... Eks sa ütlesid ka kohe, et zombied pole su teema.
    Adventureland'i ikka vaatad?

    VastaKustuta
  2. Vaatan ikka millalgi. Ja sina ära piira siin midagi, küta edasi... :P

    VastaKustuta