reede, 28. jaanuar 2011

Boy A (2007)

   Lugu noormehest, kes on äsja vabanenud vanglast, kus ta istus lapsena sooritatud kuriteo eest. Uus identiteet, uus kodu, hooldaja-järelvalvaja jne. Ja kuidas ta elu siis kulgema hakkab…
  Filmist ei oskagi eriti midagi rääkida, või õigemini ei taha. Kurvapoolne film, valusad teemad. Päris ok muusika, peale peaosalise veel teisi sümpaatseid tegelasi jne.



 Andrew Garfield on veel parem kui ma seni arvasin! No lihtsalt… Ja ma ei pea siin üldsegi silmas neid ahastavaid hetki, mida jagus nii siia kui „Never Let Me Go“ osatäitmisse. Võtke või näiteks see stseen, kus ta esimest korda valge vaalaga kohtub või kui vanamammi ta rongis üles äratab. Võrratu mäng! Ja ma lihtsalt ei saa aru, kus on režissööride silmad, sest praegu on silmapiiril ainult mingi Spiderman! What next? Vahtkummist mask pähe ja teletupsu mängima?? Arumaivõi…

2 kommentaari:

  1. Mul seisab riiulil Red Riding triloogia. 2009 aasta filmid.
    Spider-Man'i osas, las poiss teeb. Saab oma lapsepõlveunistuse täide viia.

    VastaKustuta
  2. Poisi pärast ma ei nurisegi, loomulikult las teeb, ma tänitan ülejäänud režissööride kallal, et nad sellist potentsiaali ära ei kasuta.

    Ma kirjutasin pärast SN vaatamist, et kohati mängis Garfield Eisenbergi üle ja kaks filmi edasi ma pole pidanud oma sõnu sööma - sisu ikka mitme mehe eest!!

    VastaKustuta