pühapäev, 30. jaanuar 2011

Winters Bone (2010)

      Kes tahab pikemalt lugeda, siis siin blogis on piisavalt lahti kirjutatud ja ma olen temaga 95 prossa nõus; ise ei viitsi nii pikalt seletada. Ka olen Broz Titoga nõus, et kantrit oli natuke liiga palju; oleks muid lahendusi ka olnud.
     Aga muidu kiidan. Südamlikkuse eest ja maaläheduse eest ja tüüpide eheduse eest. Näitemängu etendamise tunnet ei olnud. Hea meelega soovitaks mõnele vingatsile, kes armastab linti kedrata, et Laar on Eesti maaelu põhja lasknud ja mis me, vaesekesed, nüüd peame siin tegema. Aga vaevalt neile see rohkem mõjuks kui nälgivatest neegritest rääkimine. Igal juhul - kui meie arstid lähevad Euroopasse ja bussijuhid Soome ja mafioosnikud Marbellasse, siis ma pole eriti kindel, et meie talunikud pärast seda filmi nii väga Montanasse minna tahavad J

      Üheksat, nagu paljudelt teistelt, minu käest ei saa. Ma ei teagi, mis ma juurde oleks tahtnud, aga lihtsalt... lausa püsti tõusta ja plaksutada, nagu näiteks Steam of Life või veel mõne puhul, seekord ei tahtnud. Aga hea film kindlasti!
8/10

3 kommentaari:

  1. hmm..tekkis huvi, et mis see 5 prossa on millega sa es nöustu? Hinnang? :D
    BTW. mina panin 9/10 sellepärast, et ...tundus nagu midagi jäi puudu. Vaatasin teist korda üle ja no ei tule kümmet - ei tule. Lihtsalt mingi "bäng" või "nõksakas" on olemata.

    VastaKustuta
  2. Ma arvasin, et intrigeerib :)
    Tegelikult see oli sisututvustuse kohta, mida ma kribada ei viitsinud, et selle saab 95% sinu käest kätte ja noh...ma vb märkasin liiast neid nööril pesusid ja kusagil nagu oli detailidega nagu pingutatud, kuigi ega ma ju sealset elu tea, ehk oli kõik adevaatne ja kila-kola ehk veelgi rohkem (mul pole maakate vastu kõige vähematki, muide!) ja noh siis see hinde erinevus ühe palli jagu jaa... viisakas on alla saja% panna, äkki sina solvud, et mis ta õige endast mõtleb, et ennast minuga samastab :D :D

    VastaKustuta
  3. Ojaa, ega iga filmi jaoks ongi olemas ainult kümme hinnangut - Minu oma ja üheksa valet. :D

    VastaKustuta