neljapäev, 9. juuni 2011

Elephant White (2011)

 Seda ei juhtu just tihti, ja kui juhtub, siis enamasti suurema numbri puhul, aga seekord olen ma IMDb hindega üsna päri. Hoolimata sellest, et tegu oli õilsa teemaga, kaitsetute eest kättemaksuga ja mis kõik veel, oli kogu asi kuidagi ebausutav. Kohe üldse midagi peale keskpärase actioni ma sellest ei leidnud. Isegi need lõputiitrid reaalsete numbritega inimkaubandusest jms ei pannud mind tõsisemat nägu tegema-  oli selline nõrk püüd filmile  kaalu anda. Sest sellise globaalse nähtuse vastu niimoodi "vahva rätsep olen ma, seitse ainsa hoobiga" ikka ei võitle. Tahad, tee dokki ja kui tahad actionit, pole statistikaga vaja vehkida.  :P
Sobib äkki neile, kellele väike nihe reaalsuse ja teispoolsuse vahel meeldib, aga ka see oli üsna põgus. Ununema määratud film.

5/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar