pühapäev, 26. juuni 2011

4.3.2.1. (2010)

     Ma tahaks selle filmi kohta midagi head öelda, aga ei tea, keda vaatama meelitada, keda eemale peletada.
See oli nutikas montaaž. Mitte enneolematu, oli ikka varem nähtud, aga mitte päris igapäevane. Ainult et seda oli tehtud mitte eriti nutika filmi kallal. Oleks valitud korralikum käsikiri, tõsine plot ja mitte koom, siis oleks ehk saanud veel ühe nime samasse ritta selliste asjadega nagu "The Usual Suspects" jpt. Aga lavastaja, noor vihane vend, tahtis just lõkerdava meelelahutusega silma paista. Mis teha, tema õigus. Lisaks endale rolli broneerimine, mida mina ei teeks, kui just Hitchcock või Woody Allen poleks, (või vähemasti Zach Braff) aga jällegi - ühed teevad filme, teised vaatavad ja kägisevad.
    Kokkuvõtteks - ma tahtsin seda filmi maha teha, sest ma nagu ei saanud sealt midagi, kui takkajärgi oma ekraani ees istutud aega järele mõelda.  (Mis ei tähenda kaugeltki, et ta paljudele teistele meeldida ei võiks.) Aga midagi jäi nagu painama ja ma ilmselt püüan uuesti aega leida ja teist korda veel vaadata, mida ma küll kunagi varem pole teinud, kui mingit filmi halvaks olen pidanud ja see ei oleks püüd olematut pointi üles leida, aga annan endale ja filmile teise võimaluse, sest see rida, kuidas asi oli kokku pandud, oli tegelikult märkimisväärne! Nagu oleks tükk nätsu peidetud kosmosesüstiku sisemusse. Sitta sest nätsust, aga põnev on ringi kolada ometi :D

(hinne kunagi hiljem)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar