reede, 21. oktoober 2011

Red State (2011)

  Kuna see ilmselt on üks neid filme, mida väga paljud vaatavad ja päris paljud kommenteerivad, siis ma mingit sisututvustust siia omalt poolt lisama ei hakka.
Tegelikult ei oska veel eriti ka lahata – vajab teine seedimist ja uuesti vaatamist, aga üks märk on maha pandud ja ma väga loodan, et Kevin Smith leiab millalgi aega ka järgmine hüpe teha.  

  Punktid lähevad eeskätt Smthile kogu loo püstipaneku eest. Michael Parks oli hea. Mitte ainult see pikk monoloog, ta vedas patriarhi kuju ikka terves pikkuses välja. Aga rolle oli häid teisigi ja tekst oli kohati mõnusalt kahemõtteline. Aga minu jaoks oli siin peale thrilleri kui vaatamismaterjali, usuhulluse materdamise ja võimude poliitka jäikuse (mis mõlemad mängisid pigem kujunditena) veel paar sõnumit peidus. Kui mitte rohkem. Aga see võis ka üksnes mulle nii paista. Eks kunagi intervjuudest vast loeb välja. Igatahes on tegu taheda tükiga, laitku peale, kes laita tahavad. Isegi tuntav Tarantino mekk ei häirinud. Pigem vastupidi, näitas Smithi ettevõtlikust ja selgroogsust.
  Äärmiselt tobe IMDb tegelaste poolt ühe žanrimääratlusena ka horror märkida. Peletab mitmeid filmisõpru, kes ketšupritsust lugu ei pea, heast filmist eemale.
 8/10

5 kommentaari:

  1. "ma väga loodan, et Kevin Smith leiab millalgi aega ka järgmine hüpe teha."

    Smith'i viimaseks lavastajatööks jääb hokifilm, mille teeb kahes osas, et jah Red State laadseid filme temalt enam ei tule, kui ta just teistele käsikirju kirjutama ei hakka.

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Ma ei mõelnud sugugi just sellelaadseid. Järgmine hüpe võiks olla ka sootuks uus suund.

    Aga kes selle paika on pannud, mis tal viimaseks tööks jääb?

    VastaKustuta
  4. Ta ise ikka. Teeb lõpparve filmidega.

    VastaKustuta