esmaspäev, 6. detsember 2010

Jõulumeem

   Kuna ma ise jõuluteemal kirjutades kipuksin liialt tänitama (mind häirib, et sellest kommertslik trall on tehtud ja ma ei suuda seda osa endast välja lülitada), siis on isegi hea, kui blankett ette antakse :)
 Mina leidsin seesinatse Arni blogist.

1. Kas sulle meeldivad jõulud? Kui ei, siis miks? Kui jah, siis miks?
  Meeldib. See jõuluõhtu meeldib, kui juba ollakse toas, istutakse ja tegeletakse millegagi, küünlad põlevad ja kuusk on ka kindlasti. Jõulud ilma kuuseta on nagu šampust ilma pokaalideta juua. Saab, aga...  
  See on ilus. Ta peaks olema rahulik, seepärast mulle vahetult eelnev ega nö "jõuluaeg" eriti ei meeldi.
  
2. Sinu ideaalsed jõulud? Kuidas ja kellega koos tahaksid seda veeta?
  Ideaalne on see, kui on hingerahu ja meelerahu, kui miskid mured ei morjenda. Siis kõik muu annab mängleva kergusega kombineerida.

3.Milline on su esimene jõulumälestus?
   Väga udune mälestus. Oli nõuga-aeg ja keegi seletas, et jõulude ajal tuleb jõuluvana ja vana-aasta õhtul näärivana (me saime kaks raksu kinke), aga ma ei suutnud uba tabada, mis neil ikkagi vahet on.  :))

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?
   Ei ole sellist mälestust. Kedagi teist mäletan nutma puhkemas, aga mina vaid häbenesin, kui etlema pidin.

5. Parim jõulumälestus?
  Ei mäletagi, mis see parim võiks olla.

6. Lemmik jõulutoit?
   Alati on salateid laual, kuigi see pole vist päris traditsiooniline, nagu vorstid ja kapsad, aga tegelikult oma leviku tõttu ikka on küll. Ja kui salatis on suitsukala või heeringat, siis olge valvsad, ma pole eriti kindel, kas teile ka jätkub. :))

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?
   Ei julge ennustada, aga eeldatavasti Paides.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone.
   Ei ole. Jõulud on minu jaoks üks lühike ja ilus hetk aastas. See ei ole minu jaoks püha, ammugi mitte suur püha. Aga mulle meeldib, et ta olemas on.

9. Sinu jõulukingisoov?
   Ma tahan, et mind üllatataks. Eelmisel aastal seda suudeti.

10. Parim kink mida oled jõuluks saanud?
   See oli üpris ammu, kui CD helikandjana ei liikunud veel kaugeltki igas kodus ja poes oli valik nii umbes kümmekond plaati. Ja siis ulatas jõulumees mulle paki, kus oli Yardbirdsi kauamängiv. Ma olin keeletu!

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?
   Justiitsvaderi jätaks ilma.

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
   Just minu blogi külastajatele? Nad on mingid teistmoodi eestlased kui ülejäänud? Olgu: Hoidke kokku, friigid, teid on vähe :D

   Ma saadan selle edasi kahele heale sõbrale, ehkki paluti küll kolmele, aga ma kahtlustan, et nad on kettkirjade suhtes veel konservatiivsemad kui mina, nii et panus ehk seegi.
Meelepärast jõulupilti kohe välja valida ei suutnud, aga jõuluni veel nats aega, eks ma õigel ajal pistan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar