teisipäev, 13. detsember 2011

Warrior (2011)

  Piisavalt on võetud aega, et stoori ära jutustada. Karakterid jõuavad areneda ja puha, ainult et natuke liiga tüüpskeemi järgi liigub asi. Midagi pole teha, „pereväärtused“ on ameeriklaste jaoks sihuke püha lehm, et nad ei suuda ilma selleta ühtegi filmi teha. (suisa imestama pani, et kummalgi vennal koera ei olnud :P)
Kes finaali jõuavad, oli mõistagi ennustatav, isegi väikese lapse silmis, ma arvan. Matši lõpptulemus ehk mitte, aga see suurt ei muudaks.
 Mind häiris pisut, et kõik matšid olid läbi köite või traatvõre filmitud. Teinud no üks kordki puhta kaameraga, film oli lisaks muule ikka ka poksist, või kuidas!?
 Taustamuss hakkas endast märku andma alles viimases pooltunnis, selline film oleks rohkem võimalusi saanud pakkuda. Aga vb olin ka liiga sisse elanud muul ajal, et ei jätkunud kõrvu lihtsalt. Ilmselt leidub aega kunagi uuesti vaadata. Lõpukaadrid peale matši polnud ka minu maitse.
 Aga, aga aga –
Nick Nolte on läbi aastate olnud üks mu suuri lemmikuid ja viimasel paaril-kolmel aastal olen ma teda vaadates pisut kurb olnud, et vanusega hoog kuidagi raugenud on ja üks ilus ajastu läbi hakkab saama. Ja nüüd ta tuli ja tegi! Lihtsalt... see, mis ta tegi, jättis minu jaoks igasuguse Tom Hardy varju. (mitte, et too halb oleks olnud, rollid olid korralikud kõik). Ja see päästis minu jaoks mitmed muud liiga „soojad“ või üledramatiseeritud momendid. Puhas rõõm vanahärra pärast!!
 Kokkuvõtteks on film igati kaasahaarav ja maandub ilmselt selle aasta saagi kusagile Top viite vast üsna julgelt.
8/10

2 kommentaari:

  1. Ma ütleks lausa, et Nick Nolte on tugev pretendent aasta parimale meeskõrvalosale. Imestasin seni, et ta kriitikute kommentaarides üldiselt sedavõrd peaosaliste varju on jäetud.

    VastaKustuta
  2. Nolte täiesti varastas filmi või noh vähemalt pooleldi.
    Mulle ka film meeldis (8,5/10). Aga häiris räige antiloogika Brendani suhtes. Mees ei treeninud juba mõnda aega täismahus (kuna oli õpetajana tööl) ju vaevu võitis nurgatagustes matšides suvatüüpe ning nüüd äkki võitis kõige kõvemaid ja kardetumaid vastaseid ilma teab-mis suurte probeemideta.

    VastaKustuta