teisipäev, 8. märts 2011

Püha Tõnu kiusamine (2009)

    Kusagil arvustuses oli võrreldud pildikeelt Pasolini ja veel kellegi suurega.
Ruus on öelnud – klassikute kaverid. Nujah, peab sügavamale klassikutesse kaevuma. Täna kirtsutasin nina. (ja ma tean ühte suurt nime Eesti filmis, kellele see film ka ei meeldi J)
Stseen umbes 24-25 minuti paiku, kus Teplenkov ja Kõrvits püüdsid imiteerida, et “nad on nii purjus-nii purjus“ oli nii halb, et oli lausa hale.
 Lagunenud seintega interjööri kasutamine on nii ära tüüdanud…umbes kui ma teeks jõulufilmi ja kilkaks, et „Vaadake, milline minu oma on, mul on jõuluvana KA!“
So??

Punktid viimase kahekümne minuti eest (segment V). Selles oli stiili ja Eesti mastaabis ka originaalsust. Mulle sobis lihtsalt, ütleme nii. Täiesti võimalik, et kinos vaadates oleks ka 6 tulnud. 
5/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar