esmaspäev, 14. märts 2011

Castaway on the Moon (2009)

Kimssi pyoryugi


Vahel löövad elumere lained pea kohal nii mürinal kokku, et tahaks kogu kupatuse kuu peale saata. Täpsem sisututvustus on leida Gendri blogist, kellele siinkohal ka tänud juhatuse eest :Y Ma olen suur Aasia filmide fänn, aga nende komöödiaid ma ei taha. Seekord võtsin südame rindu. Kui asi juba 20 minutit nagu veninud oli, tekkis mul kahtlus, kas ikka on komöödia. Naerda võib ju igasuguste asjade üle…
Ei, nalja sai ka, miks ei, aga komöödia see ei ole. (ei tea, kuis mul loetust selline mulje jäi)  Pigem vist on melodraama sellise asja nimi. Kui tavaliselt on Robinson ja Reede sunnitud teineteisega koos olema ja hakkama saama, siis siin on nad sunnitud pingutama, et teineteiseni jõuda. Kuigi ollakse vaid hüüdekauguses (või pudeliheite kauguses, kuidas soovite). Igati südamlik, huvitav ja kuidagi mõõdukas, ei olnud üle pingutatud üheski liinis. Ja üsna arvestatav helirada!

Kas ma jätsin ütlemata, et tegelased olid tugeva kiiksuga? Aga näidake üht Kaug-Ida filmi, kus inimesed on kiiksuta. J
7,5/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar