reede, 14. jaanuar 2011

Olendid

   Kui juba läks zombide peale, siis sai sama soojaga veel paar ebamaiste tegelastega filmi ära vaadatud.


  Ma ei ole eriline Cage fänn ja ma ei teagi, miks ta mulle ei meeldi (paari erandiga, Leaving Las Vegas ja Moonstruck), sest tegelikult on ta hea. Kreisi tüübi rolli passib nagu valatult! J
   Kui siin filmis ka mingi alltekst oli, mida ma ei tabanud, siis olgu nii, aga puhtalt meelelahutusena toimis täiesti. Ma nägin seal eeskätt põnevat väljakutset näitlejale ja see sai korraliku soorituse. Usun, et ta ise ka nautis seda, muidu poleks vast nii kenasti välja tulnud. Tempo ei vajunud ära ja muusika oli ka nii täitsa ok ja...

See on üks neid kordi, kus hea mängu nimel võid ära vaadata kui tahes ebahuvitava teema, olgu või vihmausside elust.
 - - - - -


   Järg filmile Predator. Või remake või midagi umbes sellist. Sarnast oli palju, näitlejad olid paremad, film tervikuna viletsam. Tegelikult ainult Brody pärast vaatasingi. Mulle ulmekad reeglina meeldivad, aga kui ma tean ette, et tulistamisstseenid kestavad mitu minutit ja näidatakse ohtralt verd ja soolikaid, siis … see võiks mingite Stallone maiste sõjafilmide osaks jääda, ulmekast teeb ulmeka miski muu, mitte ohtrus.

   Mingil teadmata kombel kokku pandud ja taevast alla visatud grupp maandub langevarjudega džunglisse. Keegi ei mäleta saatmist ega isegi lennukit, pilt tuli kõigil ette alles maa poole kukkudes. Keegi ei tunne üksteist ja üsna varsti saab selgeks, et see polegi Maa…

   Kas kirjutajatel enam fantaasiat üldse ei jätku? Hästi palju suiseid, poiseid, kihvu ja võhku, palju sarvi ja ongi tulnukloom? Kas me mitte kunagi enam ei näe selliseid loomi, mida me seni veel näinud ei ole? Olete te kunagi näinud tulnukat, kelle ihumahlad on muud värvi kui rohelised või et nad teevad muud häät kui gurr-gurr ehk tedrekuke kombel naks-naks?
   Naljad olid alla keskmise, visuaalses ja tempo mõttes absoluutselt iii-gaaav. Pool tundi enne lõppu oli kange tahtmine pooleli jätta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar