laupäev, 22. jaanuar 2011

Eros Help Me


Ma olen üsna suur Aasia filmide fänn, tulgu nad Jaapanist, Koreas või Taiwanilt. See tähendab, kui nad midagi tõsiselt teevad, õudukalaadseid, actionit, thrillerit jms. Nende komöödiad jätan ma oma menüüst välja. Maitse ei haaku ja kogu moos!
Aga vist olen liiga headega ära rikutud, kipun vaikselt juba virisema. J Või noh, tegelikult oli see nüüd ka igati korralik freaky lugu, nagu ma neil alati oodanud olen, ainult venima kippus ja see miskipärast häiris. Näiteks „Audition“ venis ka, aga ei häirinud. Ok, ebakorrektne võrdlus, pole päris sama klassi filmid.



   Tüüp on kogu oma raha aktsiaturul mängides huugama pannud ja nüüd tegeleb vaid oma kanepitaimedega. Käib neile süsihappegaasi hingamas J Elekter võetakse ära, vesi võetakse ära, mees üritab majapidamisse veel jäänud asju maha müüa ja liigub oma paratamatu lõpu poole. Seejuures suudab ta oma plärudega endale veel naisigi muretseda. Suisa mitmuses.

   Veel on tal üks tüse netituttav, kes on omade kiiksudega ja tal on korralike kiiksudega mees, kellel on kiiksuga boyfriend ja selle taustaks siis nende tänavaelu, voodistseene jms. Parajalt somnambuulne ja mõnus, aga vahel suudavad sealtkandi filmitegijad ka kaks tundi nii täis joonistada, et nihelema ei kipu. Aga ma ei laida.
----- 



Idee oli vist teha film kustist, kunsti tegemisest ja pakkuda kauneid erootilisi kaadreid. See teine pool täideti kenasti. Silmailu jätkub ka tubadest väljapoole. Üldse kaamerale pole midagi ette heita.

 Aga see kunsti pool – loomekriisist ja loomepalanagust, see „Kuulge, noormees, kas teie arvate, et te teate tõde…“ blaa-blaa-blaa. Dialoog oli ikka möga. Ja see professor ei tulnud absoluutselt professorina välja. Nooremana veel, aga hilisem habetunud ots oli… Mingi ülespuhutud paabulind targutamas. Inimene võib selline tegelikkuses ka olla, aga nõks vanem oleks võinud osatäitja olla, praegu jäi kooliteatri mulje. Ja see ahastuses põlvili prantsatamine, no kohe üldse ei veena...

 Muidu iseenesest sümpaatsed tegelased kõik, aga professorit ma nägin seal sama palju kui ansamblis „Seelikukütid“ meesterahvaid. See film küll ei veninud (minu meelest, keegi arvas vastupidi), aga tõsise sisu pool jooksis tegijatel näppude vahelt minema või käis üle jõu või mida iganes...
   Et kuidagi positiivsemalt lõpetada, siis üks tsitaat:

Mis sa arvad, miks inimesed abielluvad ja saavad lapsi?
-          Sellepärast, et mees kohtab liiga kindlameelset naist.
Siis ta abiellub, sest ta kohtas kõige julmemat
ja pahatahtlikumat naist maailmas.
-          Ei või olla, nii tuleb välja,  et su ema on üks neist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar