teisipäev, 18. jaanuar 2011

"Good Dick" (2008)

Kui ma „Adventurelandi“ vaatasin, tekkis tahtmine veel Martin Starri näha. Otsimistega komistasin sellise asja otsa. Naispeaosaline on ise ka režissöör ja käsikirja autor. Mul on seni naisrežissööridega alati hästi läinud.
 Kutt töötab videolaenutuses ja hakkab äkki ühele meeldima hakanud kliendile väga intensiivselt ligi ajama. Aga tüdruk on lukus. Ohh-oi, kui lukus. Lukk roostes, luku võti puruks murtud jne. J
 
Mitmed ideed on juba nähtud, et mitte öelda mujalt näpatud ja esimene veerand tundi ma nagu muud ei näinudki kui sellist linnamuinasjuttu, nagu Sandra Bullock, Meg Ryan ja paljud teised on juba küllalt pakkunud. Natuke ebarealistlikult arenesid küll sündmused, aga inimesi on ju igasuguseid.
Pihuga nalju, head kidramuusikat, vanameister Charles Durning ilmub kaadrisse…Aga see polnud siiski päris see roosamanna, mida enam vaadata ei viitsi. Õnneks.

   Tegelikult see film jääb meelde. Mulle vähemalt. Vaatama hakates oli mõte pealkiri otse eesti keelde tõlkida, aga filmi lõpuks kadus ilkumise isu ära. Tundus, et Marianna Palka tahtis midagi hingelt ära rääkida, mitte lihtsalt „tüdruk tahtis filmi teha“. Võimalik, et see midagi on rohkem naistele mõistetav, aga nagu ma takkajärgi kiikasin, on ta selle eest ka ühe auhinna saanud, nii et… äkki näeme veel kunagi…

2 kommentaari:

  1. Martin Starr'ilt vaata kindlasti seepi Party Down. Ainult 2 hooaega, lõpetati ära nagu ikka heade seriaalidega.

    Good Dick oli muuseas üks aasta PÖFFil. Hea riist nime all vist.

    VastaKustuta
  2. Haa, siis ma pole ainus, kellele see meeldis :P

    (ma püüan seepide jaoks aega leida, aga raske on. Must-see list on nii krd pikk...)

    VastaKustuta