esmaspäev, 17. jaanuar 2011

5x2 (2004)

  Sõber andis, ütles, et sulle peaks see sobima. Mõtlesin endamisi, et kust sina võid teada, mis minu maitse on, ma vaatan ju kõike läbisegi, aga tal on psühholoogi diplom, ma ei hakanud kraaksuma. Kodus piilusin natuke eelinfoks, et prantslaste tehtud... no sellist saia sünnib süüa küll J

  Ühe abielupaari lugu. Viis stseeni, alustades kõige hilisemast, liikudes ajas tagasi. Hästi valitud osalised. Mitte ainult kaks keskset, ka äiapapa jäi meelde ja veel keegi...
  Itaaliakeelsed laulud sobisid. Sekka „Smoke gets in your eyes“.
  Natuke kurb aga muu poolest täiesti tõsiseltvõetav.

    Kui ma mõne filmi puhul olen imestanud, et kust need auhinnad jms., siis nüüd jäin vastupidi kaela väänutama. Ainult üks. Sellisele kirsikoogile...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar