teisipäev, 4. oktoober 2011

The Jacket (2005)

   Olen jõudumööda tahtnud kõik Brody tegemised järgi kaeda, aga loru olen olnud, järjekindlus on mingite teiste asjade peale kulunud.
  Eelinfot oli niiplju, et on ulmekas, et mõned nimetavad ’must see’ filmiks ja teised laidavad. Aga ma oleksin nagunii ette võtnud, taustamürast hoolimata.
 Film ei olnud lausa halb. Lihtsalt mina olin vale vaataja valel ajal. Olen neid mindfuck filme üksjagu palju näinud ning ajasilmuse või minevikust tuleviku päästja teemana ei olnud ta ka kõige andekam. Mis mind tõsiselt häiris, olid need kiirelt vilkuvad ülivärviliste mälupiltide killud selliste „phhhh-šššahhh“ helide saatel. Neid oli nii tüütult palju ja ma tõesti ei mõista,  keda kuradit selliste multikalike võtetega võluda püütakse (ka aastal käesoleval veel). Vaadates listi selle režissööri teistest töödest, jäi silma, et hullumaja teema ei ole talle vist päris juhuslik hetk. Aga ma ei kavatse temasse süüvida. Neid on palju, kes terve elu üht teemat jahuvad...
   Punktid kena Keyra, normaalsete rollide ja südamlikkuse eest. Oli jah natuke liiga roosamanna see lõpp, aga kui see soe külg sealt ära võtta, siis ei jääkski muud kui koikusse aheldatud haige inimese sonimised ja ohkimised, ilma erilise ulme või fantaasiata.

5/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar