neljapäev, 1. detsember 2011

Drive (2011)

     Miks ma selle filmi peale vaimustusest lausa ei möiranud, tuleb ilmselt sellest, et ta on eeskätt kahekümneste põlvkonnale kodeeritud, aga mina olen tiba vanem. Kuigi žanr ja teema on minu maitse ja ma vaatan ära peaaegu kõik sellised Stathamite pikemad ja Cagede kuuekümne seki sõidud. (Vin Dieselit püüan siiski vältida). Ja tegelikult on hea, et noorem ring sõitma tuleb, kaua sa samu kulunud nägusid ikka vahid.
  Minu arvamus Goslingist tõusis terve pügala jagu. Hakkan talle vaikselt seda kaustikut juba andestama. Mulligan oli selle filmi puhul ilmne raiskamine. Oleks sobinud ka iga teine nutunäoga piiga, talle polnud siin annetekohast võimalust midagi välja mängida. Aga kui ta ise nõus oli, ju ta teab paremini. Kõik teised tüübid olid samuti parajalt ehedad, pole castingu mõttes rohkem midagi ette heita.
 Tempo oli ok, pilt oli hea ja stoori oli ka enam-vähem. Aga – kiunume siiski:
Stsenaariumis oli ikka paar-kolm korralikku loksu sees. Jätan teised välja, nagunii vingun liiga palju, ja võtan selle viimase. Spoiler alert: Kutt lahkus lõpus sündmuskohalt, jättes raha maha. Hea meel, et hing sees? Ok.
   Vaadake, vend oli siiski üdini kriminaal. Oma autoga kuriteopaigalt pageda aidates (pealegi raha eest, härrased) ta sisuliselt osales neis röövides. See, kuidas ta pumppüssi külma närviga kasutas ja muid tapavõtteid oskas; kuidas ta tibile molli andis valetamise eest ja lubas meesterahvale anda puhtalt kõnetamise eest. Ei tulnud filmis kordagi välja, et ta kavatsenuks selle ameti maha panna ja transportteenust enam mitte pakkuda. Elu tahtis elamist ja raha on alati vaja.Naist tahab ja leiab iga zeka, see ei tee temast veel armastavat ja hoolivat isast. Ta oli vaatajale sümpaatseks tehtud, ma ei eita, aga mitte „tegelikult“ hea. Ja selline kutt otsustas äkki, kui ise pihta sai, et nüüd aitab, talle pole seda räpast miljuuni tarvis? No ei usu. Sorry, kõik selle filmi fännid, aga kohe üldse ei usu.

    Aga filmi soundtrack oli parim, mida sel aastal kuulnud olen ja vaevalt, et selle allesjäänud kuuga seda keegi ületab.
  7/10

2 kommentaari:

  1. mul oli pidevalt mingi hirmus tahtmine paraleeli tõmmata The Driver (1978), aga päris selline see siiski ei olnud.

    VastaKustuta
  2. http://www.youtube.com/watch?v=43zcvKPnc60

    VastaKustuta