neljapäev, 3. märts 2011

A Single Man (2009)

     Film oli hea. Sellises otsekui uimas tuksus vaikselt. Ja Colin Firth oli hea. Ja tema tegelane oli targem kui Priimägi. J Ma arvan, et need otsused, mis ta plaanis (asju lauale ritta ladudes), ei tulnud mitte sellest, et ta nii kuradima tark oli, et ei leidunud enda kõrvale kedagi väärilist ja see põhjustas suurt üksindust. Nagu lõpus näha, muutis ta meelt, olemata leidnud suurt midagi peale ühe üsna keskpärase ajuga kutsika. Ja vahel piisabki üksinduse vastu lihtsalt kutsikast. Vahel muust. Üksindusel on palju põhjusi. Aga see on minu nägemus, ma ei taha kellelegi kangesti vastu vaielda.

 Mida ma seal filmis EI näinud, oli Colin Firthi nii hea mäng, et lausa taevasse kiita, ossudele nomineerida jms. Oli häid hetki, too hispaaniakeelne moment näiteks, aga muidu… tema tubli tase, nagu ikka.

2 kommentaari:

  1. Huvitav, aga ma seostasin peategelast Priimäega.

    VastaKustuta
  2. Tean, ma sinu jutu peale selle nime sinna torkasingi.
    Priimägi on kuri targutaja, peategelane naeratas u 100x sagedamini :D

    VastaKustuta