reede, 11. märts 2011

Essential Killing (2010)

  On üks mees, kelle kodumaale on tunginud võõra riigi sõdurid. Talle see mõistagi ei meeldi ja ta kasutab nende vastu tulejõudu. Kaitsmaks oma kodumaad. Sissetungijate meelest on see kuritegu ja ta võetakse vangi ning viiakse kuhugi kaugele. Teel olles satub konvoi ette kamp metsanotsusid, mitu autot lendab uppi ja mees pääseb põgenema. Teadmata, mis riigis ta on, kes, kus, mis. Ühe kurnava põgenemise lugu. Üsna vaadatav film ja kindlasti mitte meelelahutus.
   Huvitav, et eesti keeles on seda tõlgitud ’Tapmise põhiolemus’, vene keelest tagasi tõlkides oli neil möödapääsmatu või hädavajalik tapmine. Mine võta kinni, eks mõlemad omamoodi õiged.

   Et Arnile ei meeldi, kui filmiblogides poliitilist steitmenti sisaldub, siis jätan ütlemata, mida ma nendest krd kirjaoskamatutest, ennast täis amidest arvan.
6,5/10

8 kommentaari:

  1. Kaltsupead on ka... erilised olevused!

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Jah, ega ma rättpäid ka eriliselt ei austa, aga mingi humaanne loogika peaks olema. Muidu jõuame Hitleri aega, ülim rass jne.

    VastaKustuta
  4. Mina olengi Ülim Rass, aga Hitlerit pole ma näinud - savi seega.

    Hehh, kuskil paari kuu pärast peaks mingi ameeriklaste versioon vene vangilaagrist põgenemisest välja tulema - No Way Back vms. Ootan huviga :)

    VastaKustuta
  5. Oehh, nad panevad alati ju nii mööda, kui Venemaad teevad või Tštšeeniat või... paras jamps saab olema, ma kujutan ette...

    VastaKustuta
  6. Haa, sa mõtled seda
    http://www.imdb.com/title/tt1023114/
    see tundub põnev tõesti !

    VastaKustuta
  7. Stoori tundub tõesti põnev, aga jah - ma pole juba tükk aega ühtegi Ameerika versiooni Slaavi hingest näinud, nii-et kas tuleb väga hea või jaburalt sitt. Mõlemal puhul on minu poolt kino oodatud.

    VastaKustuta
  8. a see juba väljas, kurat - kus olid mu silmad...tuleb veel natuke ripikest oodata.

    VastaKustuta