esmaspäev, 21. märts 2011

Pikema plärata

Milf (2010)

Ai, ma olen kõva vend, ma vaatasin selle lõpuni! J
3/10


Kuna ma eriline koomiksifänn pole kunagi olnud, siis ei oska hinnata, mis hästi oli, mis mitte. Robert tegi toredaid nägusid, pildiliselt pakkus ka sekka kobedaid kaadreid igasugu hunnikusse käänamistest jms.
(Miks selliste abivahendite-masinate juures niimoodi higistama ja pingutama peab? Kas need ei ole mõeldud inimest aitama, talle jõudu juurde andma, nii et ta võiks mängleva kergusega möllata?)
5,5/10


Woody Alleni poolt juba käsitletud teemad, ei midagi uut. Tasemelt kindlasti nõrgem kui Barcelona. Hopkinsit pole varem sellise tossikese rollis näinud J
6/10


Üsna leigeks jättis. Oli ka, aga mind ei köitnud.
6/10

2 kommentaari:

  1. Mis filmiga peaks olema tegu, et sinu poolt see 1 punkti saaks? Kuidas Milf nii köitvaks osutus, et lausa kolm ära tuli?

    VastaKustuta
  2. Noh, vaata, inimesed on tööd teinud ja vaeva näinud ja kuna ma ei suutnud süveneda ka, et kas äkki seal oli mingi helge hetk, siis olin armuline. 3 on minu puhul ikka üsna... see on ju 1,5 koolipallisüsteemis.

    Ma üldiselt suudan vältida 1 palli filme, sest valik on olemas ja eelinfo jne.

    VastaKustuta