reede, 4. märts 2011

Being John Malkovich (1999)

Kunagi ammu, arvata paar aastat pärast filmi valmimist ma mingil telekanalil seda nägin. Jätsin pooleli, sest tundus mõttetu sahmimine ja Malkovich mu silmis ka teab mis kes nii väga ei olnud.
  Nüüd, kus ma ammu olen big fan of Malkovich (ja Cusackist olen alati lugu pidanud), riskisin uuesti ette võtta.

  Esimese hooga tundus segu venelaste Null-linnast, kreisiraadiost, Alicest imedemaal, Pracheti Kettamaailmast, Kolmest apelsinist ja millest kõigest veel. Kuni poole peale film ikka end kätte ei andnud veel. Oli nagu pila mitmete asjade kallal, piisavalt vaimukas küll, et mitte kalk satiir olla, aga miskipärast ootasin ikka enamat kui komöödia. Ja siis hakkas tasapisi mõjuma. Mida edasi, seda selgemalt.
Ehk mis kõik peab ühe näitleja sisse ära mahtuma. Rollid, ümberkehastumised, edu, ebaedu, fännid, armuelu, isiklik elu, jälle töö, jälle ümberkehastumine, jälle fännid, jälle seks, uued rollid, jälle fännid, jälle rollid jne jne jne.
 Geniaalne stsenaarium, väga hea teostus!



9,5/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar