pühapäev, 6. märts 2011

Love and Other Drugs (2010)

    Selline päris kummaline filmike. Vb iseenesest ei ole ka, aga mulle jäi imelik järelmaik. Oleks nagu olnud tõsiselt kirjutatud stsenaarium, aga režissöör püüdnud seda komöödiaks pöörata või siis vastupidi. Viimasel juhul eriti hale, sest mulle jättis Anne Hathaway tehtud Maggie väga südamliku mulje ja mul oli lõpus päris kahju, et see tummine iva, mis sealt võtta olnuks, jäeti kasutamata ja kogu lugu pisteti selle asemel kerglase sousti sisse.

  Gyllenhaal on tugev näitleja ja halvasti ei teinud ta siin ka, aga see, mis ta tegi, ei sobinud sinna. Oleks võinud sama tõsine olla kui Brokeback Mountainis näiteks, aga noh, see polnud tema lugu. (minu meelest, kuigi väidetavalt baseerubki film mingi müügimehe mälestustel, aga, nagu öeldakse, tütarlaps näppas filmi) Lisaks kari tolasid (Oliver Platt, Josh Gad, Gabriel Macht), kelle kõigi keskel Maggie ainsana hinge olemasolu peab ilmutama. Ju oli režissööri liin selline, kust mina tean. Igatahes seda ümberkasvamise värki ma lõpus uskuma ei jäänud. Mõnele kindlasti meeldib, ma ei ütle halb, aga ... nõrk.
5/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar