teisipäev, 22. veebruar 2011

The Mechanic (2011)

     Läksin selle kallale hirmu-, ootus-, kahtlus- ja pohmavärinaga, sest viimane transa oli nii jube, et isegi füüsikaseadused lakkasid seal kehtimast. Aga võta näpust! :) Täitsa korralik stsenaarium ühe meelelahutusliku actioni kohta. Loogikavigu jätkus siia ka, aga kus neid poleks. Muidugi sellise töötaja tüli oma tööandjaga on juba natuke liiga sageli kasutatud teema ja lõpp ei olnud ka originaalne, aga selliselt filmilt ei oodatagi originaalsust, ma arvan, see peab just ootustele vastama.
    Miks oli tarvis ekraanil aeg-luubis näidata paukpadruni kesta, sellest ma aru ei saanud. Ja ma ei saa ka kunagi teada, kas ma kaine peaga oleks sellest aru saanud, sest Shift + Del tekitas kettale 5 giga vaba ruumi uute montööride tarvis.

     Põhjendamatult kõrge hinde põhjenduseks seda, et iseenesest Statham mulle meeldib. Täitsa norm vend on. Vahepeal hakkas tunduma, et tal üldse ei vea, aga see siin suhtkorralik tööleping üle mitme aja. Kerge sellise üllatusmomendi eest boonuspunkt.
   7/10

2 kommentaari:

  1. Tänu sellele reklaamile: "...vaata mehist filmi!" tekib mul juba selle filmi nime kuuldes okserefleks ning sihtgrupiks on selle järgi otsustades 6-12 aastased. Mina, aga ei tähistanud hiljuti oma 29. sünnipäeva, nii-et jääb esialgu ära.

    VastaKustuta
  2. Pole seda reklaami kohanud, aga arvan, et sa millestki ilma ei jää, kui üldse kunagi ei vaata.
    Olukorras, kus on niiii palju kraami, mida vaadata...

    VastaKustuta