esmaspäev, 7. veebruar 2011

13th District

..ehk MNC-tüüpi listike asjust, millest ei viitsi pikalt jahuda.


Banlieue 13 (2004)

Nõus Mukkiga, et näitlemine oli jama. Kuigi David Belle natuke nagu pani hinge sisse ka.
Stseenide ülesehitus lonkas loogika poolest ja üldse kogu stsenaarium oli totter. (mis mind juba pikemata aega vihastab, on tulekustuti kasutamine ukse sisselöömiseks. Nagu gripiviirus filmist filmi.) Aga kui võtta seda lihtsalt kui ajaviidet, siis täiesti norm äkšõn. Parem ikka kui Jackie Chani totakad itsitamised kaklusstseenides (ma ei suudaks tema töid isegi žanriga määratleda.) Geto miljöö oli korralikult püsti pandud ja muusika oli hästi paslik. Mööda seinu ronimist ootasin rohkem, aga mis seal ikka...

6/10
- - - - - - - 


Malkovich oli see, mis seal filmis head oli. Ja Linda Litzke. Muud ei näinud.
Coenite kohta ikka üsna igav.

6/10
- - - - - - 

Frailty (2001)

   Selgus, et ma olin seda kunagi teles näinud, aga nii korralikult ära unustanud, et alles enne lõppu tuli meelde.J
Tip-top näitlejatööd. Mingi hetk venis, aga mitte nii, et põnevus oleks ära kadunud.
7/10
 - - - - - - -

Rare Exports (2010)

  Ehedad Soome külamehed näksivad piparkooke, lahendavad mõistatust, näksivad piparkooke, üritavad väljapressimisega raha teha, näksivad piparkooke, leiavad korraliku äriplaani ja näksivad sinna juurde piparkooke. Ühtegi naist kaadrisse ei satu.

Ma ei ole jõulufilmide sõber ja seepärast ei ole pädev ka arvustama.
7/10
- - - - - - 


    Kõik kriminulli reeglid, käigud, nõksud ja stseenid on ära kasutatud.
Ilkumine pesapalli reeglite üle ja kaardi abil ukse avamise kohta oli eriti hea, ma ei sall neist ka kumbagi.
Ma loodan, et see oli lihtsalt iroonia tüüpmärulite pihta, sest mingit sotsiaalset sõnumit, nagu Andersonilt varem, ma siit ei tabanud. See oli rohkem Roald Dahl kui W.A.

   Ja endiselt on mul multikate vastu allergia…
6,5/10

1 kommentaar:

  1. Frailty-t lasti 6-7 aastat tagasi iga jumala päev TVtonnist. Väga hea film minu arust KA*, aga ma arvan et lähima viie aasta jooksul ma seda uuesti vaatama ei hakka.
    Või siiski...

    * Mälu järgi nii 7-8/10 ikke.

    VastaKustuta